Poslovna izvrsnost leži u dobrom poslovnom modelu i savršenstvu detalja. Detalji se kriju u vašim poslovnim procesima i stoga je tehnički najzahtjevnija faza analiza poslovnih procesa. Analiza se provodi ukoliko želite ostvariti jedan ili više od navedenih ciljeva, npr.:
uvesti novo informatičko rješenje ili značajno revidirati postojeće (npr. informatizacija i/ili automatizacija poslovanja),
napraviti redizajn poslovnih procesa (npr. uskladiti ih s najboljom poslovnom praksom, reinženjering poslovnih procesa) ili ako želite
kontinuirano poboljšavati poslovne procese (npr. ISO 9001, EFQM, poslovna izvrsnost)
Primjer: dajemo prikaz organizacije koja pruža usluge servisa gdje je na početku upit kupca a na kraju zadovoljstvo kupca pruženom uslugom. Jasno, dizajn procesa ali i org. strukture ovisi o: platežnoj moći i broj vaših kupaca, njihovim zahtjevima za kvalitetom, konkurenciji, edukaciji i vještinama vaših ljudi i opremljenosti te mnogim drugim elementima.
Procesi
Poslovna izvrsnost leži u dobrom poslovnom modelu i savršenstvu detalja. Detalji se kriju u vašim poslovnim procesima i stoga je tehnički najzahtjevnija faza analiza poslovnih procesa. Analiza se provodi ukoliko želite ostvariti jedan ili više od navedenih ciljeva, npr.:
uvesti novo informatičko rješenje ili značajno revidirati postojeće (npr. informatizacija i/ili automatizacija poslovanja),
napraviti redizajn poslovnih procesa (npr. uskladiti ih s najboljom poslovnom praksom, reinženjering poslovnih procesa) ili ako želite
kontinuirano poboljšavati poslovne procese (npr. ISO 9001, EFQM, poslovna izvrsnost)
Primjer: dajemo prikaz organizacije koja pruža usluge servisa gdje je na početku upit kupca a na kraju zadovoljstvo kupca pruženom uslugom. Jasno, dizajn procesa ali i org. strukture ovisi o: platežnoj moći i broj vaših kupaca, njihovim zahtjevima za kvalitetom, konkurenciji, edukaciji i vještinama vaših ljudi i opremljenosti te mnogim drugim elementima.