Kako organizirati prodaju? Važnost uspjeha prodaje nije nikome potrebno isticati jer svi znamo da s prodajom koja nosi troškove a ne donosi rezultate tvrtka ne može opstati. Ono što mnogi ne znaju jeste kako uspostaviti uspješnu i učinkovitu prodaju!?
Želimo Vam ponuditi uslugu koja obuhvaća Vašu prodaju od postavljanja ciljeva poslovanja, preko razvoja organizacije prodaje, do ostvarenja očekivanih rezultata a sve to uz podršku softvera. Kroz realizaciju ovog programa dobit ćete značajno unaprjeđenje procesa prodaje čime ćete postići željene rezultate i kroz to vratiti uložena sredstva.
Što doista nudimo:
zajedno ćemo postaviti ciljeve poslovanja i ciljevi prodaje
odredit ćemo uvjete prodaje, pokazatelje uspješnosti i načine kako ih ostvariti
razmotrit ćemo postojeći asortiman proizvoda, načine prodaje, kanale prodaje i ciljane skupine
redefinirat ćemo uloge i odgovornosti pojedinih djelatnika u procesu prodaje
razradit ćemo proces prodaje od sakupljanje podataka sa tržišta, preko vrednovanja prodajnih rezultata pa sve do daljnjeg unaprjeđenja prodaje
implementirat ćemo softver za koji obuhvaća kompletnu komunikaciju prodaje, uprave i vanjskih strana uz planiranje i praćenje realizacije prodaje
prilagoditi ćemo softver i obučit ćemo djelatnike da mogu samostalno raditi s njim
educirati ćemo Vaše djelatnike o aktualnim vještinama i tehnikama prodaje prilagođena tipu proizvoda i kupaca
educirati ćemo Vaše voditelje timova o raznim načinima motivacije, vođenja, upravljanja prodajnim procesima, kontrole procesa
osigurat ćemo podršku prodaji i nakon završetka ovog posla
Usluga se sastoji od nekoliko faza koje su međusobno povezane i usmjerene ka jedinstvenom cilju: uspješna i učinkovita prodaja! U nastavku možete naći nešto više detalja o svakoj fazi:
Izrada Marketing plana
Organiziranje procesa prodaje i rada odjela prodaje
Implementacija SW za planiranje i praćenje prodaje (Microsoft Business Contact Manager)
Specijalizirana edukacija za prodajno osoblje – vještine i tehnike prodaje, upravljanja prodajnim timovima i key account managmentom
Pomoć u primjeni – kontinuirana podrška i napredna edukacija
Kako organizirati prodaju? Važnost uspjeha prodaje nije nikome potrebno isticati jer svi znamo da s prodajom koja nosi troškove a ne donosi rezultate tvrtka ne može opstati. Ono što mnogi ne znaju jeste kako uspostaviti uspješnu i učinkovitu prodaju!?
Želimo Vam ponuditi uslugu koja obuhvaća Vašu prodaju od postavljanja ciljeva poslovanja, preko razvoja organizacije prodaje, do ostvarenja očekivanih rezultata a sve to uz podršku softvera. Kroz realizaciju ovog programa dobit ćete značajno unaprjeđenje procesa prodaje čime ćete postići željene rezultate i kroz to vratiti uložena sredstva.
Što doista nudimo:
zajedno ćemo postaviti ciljeve poslovanja i ciljevi prodaje
odredit ćemo uvjete prodaje, pokazatelje uspješnosti i načine kako ih ostvariti
razmotrit ćemo postojeći asortiman proizvoda, načine prodaje, kanale prodaje i ciljane skupine
redefinirat ćemo uloge i odgovornosti pojedinih djelatnika u procesu prodaje
razradit ćemo proces prodaje od sakupljanje podataka sa tržišta, preko vrednovanja prodajnih rezultata pa sve do daljnjeg unaprjeđenja prodaje
implementirat ćemo softver za koji obuhvaća kompletnu komunikaciju prodaje, uprave i vanjskih strana uz planiranje i praćenje realizacije prodaje
prilagoditi ćemo softver i obučit ćemo djelatnike da mogu samostalno raditi s njim
educirati ćemo Vaše djelatnike o aktualnim vještinama i tehnikama prodaje prilagođena tipu proizvoda i kupaca
educirati ćemo Vaše voditelje timova o raznim načinima motivacije, vođenja, upravljanja prodajnim procesima, kontrole procesa
osigurat ćemo podršku prodaji i nakon završetka ovog posla
Usluga se sastoji od nekoliko faza koje su međusobno povezane i usmjerene ka jedinstvenom cilju: uspješna i učinkovita prodaja! U nastavku možete naći nešto više detalja o svakoj fazi:
Izrada Marketing plana
Organiziranje procesa prodaje i rada odjela prodaje
Implementacija SW za planiranje i praćenje prodaje (Microsoft Business Contact Manager)
Specijalizirana edukacija za prodajno osoblje – vještine i tehnike prodaje, upravljanja prodajnim timovima i key account managmentom
Pomoć u primjeni – kontinuirana podrška i napredna edukacija