Top Menu

Kvaliteta u javnoj upravi

Zašto uvesti sustav upravljanja kvalitetom u javnu upravu?
  • Potreba za efikasnom i transparentnom javnom upravom na usluzi građanima i lokalnoj zajednici
  • Podizanje i usklađenje razine upravljanja na razinu EU
  • Ispunjenje zahtjeva građana za učinkovitim rješavanjem njihovih potreba i problema bez dugih čekanja i s jasnom povratnom informacijom
  • Prepoznavanje i ispunjenje potreba drugih interesnih strana kao što su gospodarstvenici, državne institucije, komunalna društva…
  • Stalno unaprjeđenje kvalitete usluge kroz mehanizme određene ISO 9001:2008 normom
iso_puzzle
Što znači ISO 9001 za JLS?

Prednosti i dobiti za jedinicu lokalne samouprave kroz proces uvođenja sustava upravljanja kvalitetom:

  • Bolja slika građana o javnoj upravi - kvalitetu treba zaslužiti i održati!
  • Brzo uočavanje uskih grla u organizaciji i njihovo pravovremeno otklanjanje
  • Transparentnost sustava upravljanja - za kvalitetu nije samo odgovoran prvi čovjek već su definirane razine odgovornosti
  • Fokus na ključne procesu u pojedinim odjelima, te njihovo standardiziranje i otklanjanje uskih grla
  • Definiranje načina prikupljanja informacija od građana i ostalih interesnih strana u okruženju, te komunikacijskih protokola i kanala
  • Bolja kontrola nad nabavom i dobavljačima u skladu sa zakonom o javnoj nabavi
  • Izvođenje neovisne unutarnje kontrole (internih audita), obaveza otklanjanja pronađenih slabih točaka u organizaciji, stalno poboljšanje rada
  • Bolja suradnja i komunikacija između pojedinih odjela
  • Razvoj priručnika kvalitete, radnih procedura, uputa i obrazaca kao dokumentirana podloga upravljanja kvalitetom

Iskustvo u Gradu Labinu

Prilikom uspostave sustav upravljanja kvalitetom u Gradu Labinu koristili smo također smjernice: IWA4 QMS - Guidelines for the application of ISO 9001:2000 in local government. Grad Labin je jedan od prvih gradova u RH koji je uveo sustav u sve odjele.

‘Ovo je vrlo dobro postavljen sustav upravljanja kvalitetom, kako u koncepcijskom smislu, tako i u primjeni. Uz manje dorade i poboljšanja, mogao bi biti referentni model za druge gradove i općine u Republici Hrvatskoj’
Davor Turčić, direktor i vodeći procjenitelj Bureau Veritas

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.