Sistematizacija radnih mjesta ili 'Kako izgraditi uspješnu organizaciju koja će preživjeti na tržištu'


U vremenima recesije, gdje se tržište 'stanjilo' nužnost je raditi rezove unutar vlastite tvrtke kako bi preživjeli.
Ova radionica polazi od višegodišnje prakse organizacijskog razvoja čija je svrha preurediti postojeće odnose kao što su primjerice očekivanja radnika da su plaće fiksne bez obzira na rezultate tvrtke, nedostatak poduzetničkog duha među zaposlenicima, loše definirane odgovornosti i ovlasti gdje se gledaju samo stečena prava a obaveze prebacuju na drugu stranu

Ukoliko prepoznajete navedene probleme kao vaše iskoristite vrijeme krize za potpunu reorganizaciju poslovanja ili samo za sistematizaciju radnih mjesta. Jasno, to ćete odlučiti vi sami, no definitivno je prilika saznati
što donosi novi Zakon o radu objavljen 9.12.2009. i poduzeti pravovremeno promjene čiji je zakonski rok 6 mjeseci.

Izvadci iz Zakona o radu, upućuju da bi poslodavac trebao provesti sistematizaciju radnih mjesta:

Čl. 125. (1) – Poslodavac koji zapošljava najmanje dvadeset radnika dužan je donijeti i objaviti pravilnik o radu kojim se uređuju plaće, organizacija rada, postupak i mjere za zaštitu dostojanstva radnika te mjere zaštite od diskriminacije i druga pitanja ...
Članak 130. (2)  – Poslodavac koji zapošljava najmanje dvadeset radnika dužan je imenovati osobu koja je osim njega ovlaštena primati i rješavati pritužbe vezane za zaštitu dostojanstva radnika.
Kaznene odredbe: za pravnu osobu kreću od 10.000-100.000 kn a za fizičku osobu su od 1.000-10.000 kn u slučaju nepoštivanja zakona

Kome je seminar namijenjen:
prije svega poduzetnicima-vlasnicima, direktorima i rukovoditeljima viših razina, nadalje, kadrovskim stručnjacima i svima onima koji dobro poznaju vlastitu organizaciju i mogu doprinijeti  njezinom unapređenju.
Tematske cjeline radionice preuzmi ovdje.

Opširnije...

Programi edukacije za 'Menadžera kvalitete' i 'Menadžera okoliša' za male i srednje poduzetnike

Nudimo Vam da prisustvujete programima edukacije koje Consultor pokreće 01. listopada 2009. uz sufinanciranje Primorsko goranske županije i Grada Bakra.
Potpora Grada Bakra odnosi se samo na tvrtke koje imaju sjedište u Bakru, Kukuljanovu, Hreljinu, Krasici, Škrljevu, Zlobinu i Praputnjaku, dok se potpora PGŽ odnosi na sve tvrtke sa sjedištem u Primorsko goranskoj županiji.

Cilj edukacije
: Osposobljava sudionike za samostalno upravljanje sustavom, izobrazbu i motiviranje djelatnika, te praćenje, procjenjivanje (auditiranje) i unapređenje sustava kvalitete. Sastavni dio edukacije je i obuka za interne auditore!
Opširnije...

Sustavi upravljanja kvalitetom u jedinicama lokalne samouprave - jednodnevni seminar

Sa zadovoljstvom Vas pozivamo na seminar koji se provodi u organizaciji Hrvatske udruge konzultanata za lokalnu i područnu regionalnu samoupravu koji će se održati u petak, 24.07. 2009. s početkom u 9:30h u Hotelu Excelsior u Lovranu.

Sudionici seminara upoznati će temeljne  značajke procesa uvođenja  sustava upravljanja kvalitetom u skladu s normom ISO 9001:2008, i smjernicama  za primjenu u javnom sektoru, posebno u  lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Bit će predstavljeni europski i hrvatski primjeri uspješne prakse u korištenju sustava za postizanje upravljačke izvrsnosti. Raspravit ćemo također i osnovne poteškoće koje se pojavljuju uslijed nedostatka stručnosti u provedbi ključnih faza i procedura obuhvaćenih ovom normom.

U drugom dijelu seminara omogućit ćemo sudionicima preliminarnu procjenu vlastite organizacije, njenih snaga i slabosti  za primjenu naprednih sustava upravljanja prema EFQM / CAF modelu.

Uvodna riječ: Momo Kuzmanović, predsjednik HUKON-a

Predavači: Žarko Baštovanović i Vladislav Živković

Gosti predavači: Davor Turčić, vodeći procjenitelj Bureau Veritas i gđa. Eni Modrušan, zamjenica Gradonačelnika Grada Labina i QM.

Kotizacija za seminar koja uključuje osvježenja u stankama, ručak i nastavne materijale iznosi 600,00 kuna po osobi. Molimo Vas da potvrdite vaš dolazak ispunjenom prijavnicom i uplatom kotizacije najkasnije do 20. srpnja 2009. godine.

 

Za prijavnicu kliknite  ovdje .

Grad Labin – Na putu kontinuiranog poboljšanja

Kao prva jedinica lokalne samouprave u Hrvatskoj koja je ostvarila certifikat ISO 9001, Istarska županija je time postavila i smjernice za ostale JLS-ove (gradove i općine) da krenu u smjeru uvođenja sustava upravljanja kvalitetom.

Gradonačelnik i Gradsko poglavarstvo Grada Labina su bili odlučni da budu predvodnici na tom polju te su sredinom 2008. krenuli u implementaciju sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001.
Od ostalih potencijalnih konzultantskih tvrtki koje su bile u konkurenciji, Consultor d.o.o. se dokazao ozbiljnim pristupom u pripremi projekta, a isto tako i prijašnjim iskustvom kroz više od 100 odrađenih projekata unatrag 10 godina.

Nakon potpisanog ugovora između Grada Labina i Consultor d.o.o. u 6. mjesecu 2008. godine krenuli smo u projekt implementacije SUKa prema normi ISO 9001:2008 u rad Gradske uprave.

iso_labin

Opširnije...

Tvrtki iz Hreljina dodijeljen certifikat ISO 9001. Pavletiću V&M



Uručenje ISO certifikata u Gradskoj vijećnici BAKAR

– U Vijećnici Grada Bakra održana je jučer svečanost na kojoj je tvrtki »Pavletić V&M« iz Hreljina dodijeljen certifikat ISO 9001. Kako je tom prilikom naglasio vlasnik i direktor tvrtke Marin Pavletić, ova je tvrtka i do sada radila po standardu ISO 9001, ali ga sada i službeno posjeduje.

 

slika_web_novi_list-pavletic

– Na dobivanju ovog standarda intenzivno smo radili posljednja četiri mjeseca, a s prvim modulom smo krenuli još u lipnju prošle godine. Posložili smo u kućice ono što već posjedujemo i to na zadovoljstvo i naših djelatnika i kupaca– kazao je Pavletić.

Opširnije...

Stranica 5 od 7