Slideshow CK

Proširujemo dosadašnje usluge tako da iz vodeće lokalne savjetodavne tvrtke postanemo obrazovni centar koji će klijentima ponuditi obrazovanje snažno oslonjeno na najbolju poslovnu praksu i poslovno savjetovanje podržano vrhunskom edukacijom.
Promoviramo i primjenjujemo načela ISO 9001 norme i u potpunosti prihvaćamo profesionalni kodeks Udruge poslovnih savjetnika.
Swing Paperless Office
Nudimo vrhusnko softversko rješenje naših dugogodišnjih partnera, tvrtke SWING Informatika, svima koji žele radikalno unaprijediti svoje poslovanje!

Informatizacija Općine Matulji

U listopadu 2016. godine s Općinom Matulji smo ugovorili uvođenje softverskog rješenja SWING Paperless Office - Ured bez papira (u daljnjem tekstu SPO ili softver). SPO je napredno softversko rješenje, rezultat 25-godišnjeg razvoja tvrtke SWING Informatika d.o.o. iz Splita, a obuhvaća sljedeće modele upravljanja:

  • Upravljanje i reinženjering poslovnih procesa  BPM & BPR
  • Upravljanje odnosima s partnerima CRM
  • Upravljanje kvalitetom TQM
  • Upravljanje projektima i događajima Project & Event management, Team collaboration 

Primarni cilj je bio vezan uz učinkovito rješavanje zahtjeva građana u zadanim rokovima. Ostali ciljevi su bili vezani uz upravljanje poslovnim procesima; povećanje učinkovitosti pojedinaca, ali isto tako i cijele organizacije; prelazak na elektroničko poslovanje gdje se smanjuje potrošnja papira i ubrzava protočnost u komunikaciji putem maila, WEB-a, SMS servisa i sl.

Ključne aktivnosti su bile analiza i definiranje poslovnih procesa, priprema tipskih predloška akata,  uspostava/dopuna ICT infrastrukture, obuka korisnika  i podrška u fazi probnog rada. Poseban izazvo je bio pripremiti obimnu poslovnu dokumentaciju za kasnije uvođenje sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2015

 

 

E-IMPULS 2016. Osigurano 300.000 kn za Alpron

ALPRON d.o.o. je naš dugogodišnji partner s kojim sustavno surađujemo na razvoju i rastu organizacije. U nazad više od jedno desetljeća pružali smo usluge vezane uz postavljanje organizacije, provodili smo sistematizaciju radnih mjesta, 2008. godine u sklopu programa "Croatia 2006. Phare" vodili smo uspješnu prijavu projekta "Enhancing Competitiveness and Increasing Export" u vrijednosti 83.327 € sa stopom bespovratnih sredstava od 75%. U razdoblju 2012/13. surađivali smo na uvođenju vrlo zahtjevne norme ISO/TS 16949 u cilju postizanje 'six-sigma' kvalitete radi isporuka robe i usluga na francuskom i njemačkom tržištu.

U sklopu programa e-IMPULS 2016. uspješno je izvršena prijava za nabavu automatiziranog postrojenja za elektrostatsko farbanje. Alpron je dobio maksimalna sredstva od 300.000 kuna.

Daljnji razvojni ciljevi Alpron d.o.o. su usmjereni ka usvajanju koncepta Industrije 4.0 što će im osigurati visoku konkuretnost na zahtjevnom europskom tržištu. (detalji: http://www.hgk.hr/documents/hgk-industrija-4058d8c59722f1e.pdf

 

Bespovratna sredstva za TOKMADŽIĆ INOX d.o.o.

U rujnu 2016. godine počela je suradnja s tvrtkom Tokmadžić INOX d.o.o. s ciljem da se dobiju bespovratna sredstva za nabavku CNC stroja. Nakon dugog iščekivanja pozitivne odluke od strane Ministarstva poduzetništva i obrtništva tijekom svibnja 2017. godine smo dobili potvrduo odobrenju projekta. Nažalost od tog trenutka još su protekli mjeseci kroz koje smo periodički primali informacije što su sljedeći koraci ... i koraci ... pa sve do trenutka potpisivanja ugovora u listopadu, te napokon isplate avansa u siječnju 2018. 

Za prijavljen projekt pod nazivom "POVEĆANJE IZVOZA VRHUNSKE INOX BRAVARIJE", dobivena su sredstva u vrijednosti od 250.000 kuna (okvirno 64% bespovratnih sredstava). Dobivena sredstva će tvrtki omogućiti zapošljavanje novih radnika,  mogućnost izrade složenih proizvoda vrhunske kvalitete uz veću produktivnost. Dio proizvodno-uslužnog asortimana može se vidjeti na stranicama: http://www.tokmadzic.hr 

Inače tvrtka je u stalnoj potrazi za kvalitetnim radnicima iz metaloprerađivačke struke.

Višegodišnja suradnja s Jadrolinijom

Jadrolinija

Jadrolinija je društvo za linijski pomorski prijevoz putnika i tereta sa stoljetnom tradicijom. Povezivanjem otoka s kopnom i održavanjem čak 36 linija na hrvatskoj strani Jadrana, Jadrolinija ostvaruje svoju osnovnu zadaću. Djelatnost Jadrolinije, prijevoz putnika i vozila, izrazito je sezonskog karaktera i pod velikim utjecajem turizma. Godišnje Jadrolinija sa svojom flotom od 50 brodova preveze više od 10 milijuna putnika i 2,5 milijuna vozila. 

U travnju 2013. godine Društvo se odlučilo na optimizaciju poslovnih procesa te unaprjeđenje organizacije kroz uvođenje međunarodne norme ISO 9001:2008 koristeći pritom usluge konzultanata od kojih i one od strane Consultora. Ovaj složeni i zahtjevan projekt započeo je snimkom stanja te nastavio sustavnom edukacijom srednjeg i najvišeg menadžmenta kroz niz radionica i seminara. Svrha radionica je bila utvrditi strateške smjernice te politike, ciljeve, mjerila i inicijative vezane uz upravljanje kvalitetom. 

Edukaciju internih auditora vodila je gospođa Tanja Blašković Rabar koja je svojim pristupom, strpljenjem i konkretnim primjerima iz prakse osposobila tim od 20 auditora koji uspješno provode audite sustava upravljanja kvalitetom.  

Nakon uspješne certifikacije, suradnja s tvrtkom Consultor i gospođom Blašković Rabar  je nastavljena na području održavanja i unapređenja sustava te traje i danas na veliko obostrano zadovoljstvo. Analitičnost i primjenjiva rješenja te poznavanje Jadrolinije samo su neke od karakteristika kojima gospođa Blašković Rabar doprinosi upravljanju i stalnom poboljšanju sustava kvalitete Jadrolinije. 

 

 

Ana Vidas, 

Voditelj razvoja sustava upravljanja kvalitetom  

Jadrolinija Rijeka