Cilj edukacije
Razumjevanje smisla brandinga u vidu unapređenja poslovanja, koje omogućuje stvaranje percepcije u svijesti potrošača da ne postoji niti jedan drugi proizvod na tržištu kao Vaš.
DAN 1
- Što (ni)je brand (tradicionalni i moderni pristup)?
- Zašto branding postaje sve prihvaćeniji (trendovi, novi temelji konkurentnosti)?
- Koje su prednosti brandinga (za prodavače, proizvođače, distributere, potrošače, investitore, medije, zaposlenike)?
- Kako brand funkcionira (emocionalno – racionalno, opipljivo – neopipljivo)?
- Ključni pojmovi u brandingu (imidž vs. identitet, pozicioniranje, vrijednost)
- Ima li branding nedostataka?
- Ima li branding alternative?
- Vrste brandova (proizvodi, usluge, organizacije, događaji, destinacije, proizvođački, privatni)?
Branding primjeri (case study): Avis, SMS, Absolut, Virgin, Ikea, Morton Salt, Harley, Snickers,...
Branding Quiz
DAN 2.
- Kako stvoriti i upravljati brandom (studija slučaja izgradnje branda):
- Analiza potrošača - analiza trendova, motiva i potreba ciljnih segmenata potrošača;
- Analiza - istraživanje konkurentskih brandova;
- Analiza percepcije imidža proizvoda/usluge/tvrtke te istraživanje organizacijskih vrijednosti.
- Iznalaženje mogućih točaka diferencijacije i pariteta ponude proizvoda / usluge / tvrtke;
- Izgradnja piramide koristi branda proizvoda/usluge/tvrtke;
- Definiranje tržišnog pozicioniranja branda proizvoda/usluge/tvrtke;
- Usklađenje brand arhitekture.
- Izgradnja elemenata branda;
- Plan promocije branda;
- Interni branding.
- Poznatost, stavova i korištenja branda kod potrošača (i eventualnih distributera);
- Imidž i utjecaj branda;
- Kvaliteta u procesu isporučivanja vrijednosti branda kod svih dionika.
- Brand Management Game
- Branding usluga (specifičnosti i primjeri)
- Branding SME (potencijal, tehnike, primjeri brandinga MSP)
- Branding destinacija (uloge i koristi za dionike, primjeri, proces)
- Kreativno razmišljanje
- Izgradimo brand – workshop, rad u timovima kontinuirano tijekom seminara.
Kome je seminar namijenjen?
Seminari su namijenjeni poduzetnicima u fazi rasta i razvoja.
Način rada:
Seminar se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela (brainstorming, studije slučajeva, analize kritičkih događaja, upitnici i međusobna razmjena iskustava)
Izgradimo brand – workshop, rad u timovima kontinuirano tijekom seminara.
Trajanje: 2 dana
Lokacija: Seminar možemo prilagoditi izvođenju unutar vaše organizacije( in-house program) ili na našoj lokaciji.
"Temu izlaže Davor Širola, mag. oec. spec., dugogodišnji rukovoditelj marketinga, maloprodaje i razvoja u Elektromaterijal-u d.d., danas suradnik – konzultant u tvrtci Consultor d.o.o., predavač na Veleučilištu Rijeka, predsjednik Društva za marketing – Rijeka te polaznik doktorskog studija pri Ekonomskom fakultetu u Splitu.
Riječ je o jednom od inicijatora kreiranja brand-a grada Rijeke a upravo je „Branding grada Rijeke i tema njegova magistarskog rada.