Top Menu

Marketing - Kreiranje Branda

Cilj edukacije
Razumjevanje smisla brandinga u vidu unapređenja poslovanja, koje omogućuje stvaranje percepcije u svijesti potrošača da ne postoji niti jedan drugi proizvod na tržištu kao Vaš.

Sadržaj seminara:

DAN 1
  • Što (ni)je brand (tradicionalni i moderni pristup)?
  • Zašto branding postaje sve prihvaćeniji (trendovi, novi temelji konkurentnosti)?
  • Koje su prednosti brandinga (za prodavače, proizvođače, distributere, potrošače, investitore, medije, zaposlenike)?
  • Kako brand funkcionira (emocionalno – racionalno, opipljivo – neopipljivo)?
  • Ključni pojmovi u brandingu (imidž vs. identitet, pozicioniranje, vrijednost)
  • Ima li branding nedostataka?
  • Ima li branding alternative?
  • Vrste brandova (proizvodi, usluge, organizacije, događaji, destinacije, proizvođački, privatni)?

Branding primjeri (case study): Avis, SMS, Absolut, Virgin, Ikea, Morton Salt, Harley, Snickers,...

Branding Quiz

DAN 2.
  • Kako stvoriti i upravljati brandom (studija slučaja izgradnje branda):
1. Brand audit
  • Analiza potrošača - analiza trendova, motiva i potreba ciljnih segmenata potrošača;
  • Analiza - istraživanje konkurentskih brandova;
  • Analiza percepcije imidža proizvoda/usluge/tvrtke te istraživanje organizacijskih vrijednosti.
2. Brand identitet
  • Iznalaženje mogućih točaka diferencijacije i pariteta ponude proizvoda / usluge / tvrtke;
  • Izgradnja piramide koristi branda proizvoda/usluge/tvrtke;
  • Definiranje tržišnog pozicioniranja branda proizvoda/usluge/tvrtke;
  • Usklađenje brand arhitekture.
3. Brand komunikacija
  • Izgradnja elemenata branda;
  • Plan promocije branda;
  • Interni branding.
4. Brand kontrola
  • Poznatost, stavova i korištenja branda kod potrošača (i eventualnih distributera);
  • Imidž i utjecaj branda;
  • Kvaliteta u procesu isporučivanja vrijednosti branda kod svih dionika.
  • Brand Management Game
  • Branding usluga (specifičnosti i primjeri)
  • Branding SME (potencijal, tehnike, primjeri brandinga MSP)
  • Branding destinacija (uloge i koristi za dionike, primjeri, proces)
  • Kreativno razmišljanje
  • Izgradimo brand – workshop, rad u timovima kontinuirano tijekom seminara.

Kome je seminar namijenjen?

Seminari su namijenjeni poduzetnicima u fazi rasta i razvoja.

Način rada:
Seminar se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela (brainstorming, studije slučajeva, analize kritičkih događaja, upitnici i međusobna razmjena iskustava)

Izgradimo brand – workshop, rad u timovima kontinuirano tijekom seminara.

Trajanje: 2 dana

Lokacija: Seminar možemo prilagoditi izvođenju unutar vaše organizacije( in-house program) ili na našoj lokaciji.

 

"Temu izlaže Davor Širola, mag. oec. spec., dugogodišnji rukovoditelj marketinga, maloprodaje i razvoja u Elektromaterijal-u d.d., danas suradnik – konzultant u tvrtci Consultor d.o.o., predavač na Veleučilištu Rijeka, predsjednik Društva za marketing – Rijeka te polaznik doktorskog studija pri Ekonomskom fakultetu u Splitu.


Riječ je o jednom od inicijatora kreiranja brand-a grada Rijeke a upravo je „Branding grada Rijeke i tema njegova magistarskog rada.

 

edukacija

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.