Jadrolinija je društvo za linijski pomorski prijevoz putnika i tereta sa stoljetnom tradicijom. Povezivanjem otoka s kopnom i održavanjem čak 36 linija na hrvatskoj strani Jadrana, Jadrolinija ostvaruje svoju osnovnu zadaću. Djelatnost Jadrolinije, prijevoz putnika i vozila, izrazito je sezonskog karaktera i pod velikim utjecajem turizma. Godišnje Jadrolinija sa svojom flotom od 50 brodova preveze više od 10 milijuna putnika i 2,5 milijuna vozila.
U travnju 2013. godine Društvo se odlučilo na optimizaciju poslovnih procesa te unaprjeđenje organizacije kroz uvođenje međunarodne norme ISO 9001:2008 koristeći pritom usluge konzultanata od kojih i one od strane Consultora. Ovaj složeni i zahtjevan projekt započeo je snimkom stanja te nastavio sustavnom edukacijom srednjeg i najvišeg menadžmenta kroz niz radionica i seminara. Svrha radionica je bila utvrditi strateške smjernice te politike, ciljeve, mjerila i inicijative vezane uz upravljanje kvalitetom.
Edukaciju internih auditora vodila je gospođa Tanja Blašković Rabar koja je svojim pristupom, strpljenjem i konkretnim primjerima iz prakse osposobila tim od 20 auditora koji uspješno provode audite sustava upravljanja kvalitetom.
Nakon uspješne certifikacije, suradnja s tvrtkom Consultor i gospođom Blašković Rabar je nastavljena na području održavanja i unapređenja sustava te traje i danas na veliko obostrano zadovoljstvo. Analitičnost i primjenjiva rješenja te poznavanje Jadrolinije samo su neke od karakteristika kojima gospođa Blašković Rabar doprinosi upravljanju i stalnom poboljšanju sustava kvalitete Jadrolinije.
Ana Vidas,
Voditelj razvoja sustava upravljanja kvalitetom
Jadrolinija Rijeka