Seminar SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Pozivamo Vas na cjelodnevni seminar koji održavamo u suradnji s HGK - Županijska komora Rijeka

Unaprjeđenje upravljanja organizacijom

ili

'Kako ispravno postaviti organizaciju, provesti sistematizaciju radnih mjesta te uključiti radnike da postanu motivirani poduzetnici'

Niti najveći, niti najinteligentniji, već oni prilagodljivi će preživjeti.

Charles Darwin

 

Seminar je prije svega namijenjen mikro i malom poduzetništvu čije organizacije su se razvijale bez sustavnog pristupa, te su nastajale prema uvjetima nametnutim od tržišta rješavajući zahtjeve 'od jučer', nemajući vremena sustavno planirati potrebe 'za sutra'.

Seminar je namijenjen :

  • osobama koje su izravno odgovorne za postavljanje organizacije ili su (su)vlasnici tvrtke,
  • zaposlenicima koji su u funkciji rukovoditelja ili voditelja pojedinih poslovnih cjelina,
  • osobama koje odgovaraju za ostvarenje ciljeva i rezultate rada organizacijskog dijela kojeg vode.

Datum održavanja

18.10.2018. (četvrtak)

Mjesto održavanja

HGK Županijska komora Rijeka, Bulevar oslobođenja 23

Ukupno trajanje seminara

Registracija: 8:30-9:00, Seminar/predavanje 09:00 - 15:30

Cijena seminara

870,00 kn (700,00 kn + PDV)

Uplate

Consultor d.o.o. Rijeka žiro račun broj: HR2823400091110120784 s naznakom "Kotizacija za seminar – Sistematizacija

Datum prijave

Najkasnije 17.10.2018. do 12h

Predavač

Žarko Baštovanović, Consultor d.o.o.

Detaljne informacije

Consultor d.o.o. Rijeka,  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osoba za kontakt

Žarko Baštovanović, 091-251 561 4, Consultor d.o.o.

Saša Pešut, HGK ŽK Rijeka, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., 051 209-197

 U cijenu seminara uključeni su radni materijali, osvježenje u pauzi (kava, sokovi) i marenda.


 

- o -

Sadržaj i tematske cjeline:

  1. Životni ciklus tvrtke uz procjenu razine upravljanja

Gdje se tvrtka nalazi u životnom ciklusu razvoja? Da li smo tek pokrenuli poduzetništvo ili smo dugo godina na tržištu?

Imamo li formalno uspostavljene temelje upravljanja kao što su:

  • Misija, vizija, planovi razvoja?
  • Da li je organizacijska struktura definirana i da li su radnici s njom upoznati?
  • Koliko dobro smo definirali i postavili poslovne procese?
  • Kako pratimo radni učinak zaposlenih? Postoji li sustav nagrađivanja?
  • Kakva je organizacijska kultura – mjerimo li zadovoljstvo zaposlenih i ključnih dionika?

Diskusiji će biti razmotreno da li u cilju unaprjeđenja poslovanja treba provesti sistematizaciju radnih mjesta, možda napraviti reorganizaciju ili reinženjering poslovanja?

  1. Povezivanje strategije organizacije s plaćama i nagradama

Kakva je poslovna strategija, koncept poslovanja ili poslovni model tvrtke?

Da li je poslovni sustav baziran na čvrstim, predefiniranim poslovima ili je baziran na fleksibilnim poslovima gdje je potrebno učenje, snalažljivost…?

Da li su i na koji način povezani dugoročni ciljevi poslovanja s plaćama i nagradama?

U sklopu radionice svrha je koncipirati vezu između plaća pojedinih radnih mjesta i dugoročnih ciljeva tvrtke.

  1. Provedba sistematizacije radnih mjesta

Ako govorimo o mikro i malom poduzetništvu pitanje je kome treba, a kome ne sistematizacija radnih mjesta. U Zakonu o radu propisano je u članku 26.

(1) Poslodavac koji zapošljava najmanje dvadeset radnika dužan je donijeti i objaviti pravilnik o radu kojim se uređuju plaće, organizacija rada, postupak i mjere za zaštitu dostojanstva radnika te mjere zaštite od diskriminacije i druga pitanja važna za radnike zaposlene kod toga poslodavca, ako ta pitanja nisu uređena kolektivnim ugovorom.

Uobičajeni formalno-pravni okvir kojim se uređuju ovi odnosi provode se kroz sistematizaciju radnih mjesta. Predavač ima bogato iskustvo u desecima tvrtki MSP ali isto tako i u velikim poslovnim sustavima.

Cilj seminara je podijeliti iskustvo kako napraviti kvalitetnu dokumentaciju koja ima vrijednost za poslodavca kao što su npr. ugovorni aspekti poslodavac vs. radnik, zaštita od različitih rizika i pravne izloženosti poslodavca, uređenje niza važnih pitanja koje mikro i malo poduzetništvo uobičajeno osvijesti u trenutku nastanka problema, tj. plaćanja različitih kazni, internih ili vanjskih sporova.

Teme su:

  • kakvu organizacijsku strukturu izabrati – postoji preko stotinu različitih organizacijskih modela, uspjeh leži u tome da se postavi onaj koji najbolje pristaje organizaciji u trenutnom životnom ciklusu razvoja!
  • važnost dobrog poznavanja vlastitih poslovnih procesa (upravljački, temeljni kojim stvaramo vrijednost, procesi podrške koji moraju biti i sl.)
  1. kako definirati nadležnosti, odgovornosti i ovlasti za pojedina radna mjesta
  1. Postavljanje sustava plaća i nagrađivanja

Na temelju nekoliko primjera iz prakse biti će prezentirani nužni preduvjeti za uvođenje sustavnog praćenja radnog učinka, mjerenje uspješnosti i učinkovitosti radnika, te sukladno tome strukturiranje plaće koja ovisi o osobnom, timskom i organizacijskom učinku. Teme su:

  • struktura ukupnih primanja radnika
  • različite sheme nagrađivanja i politike vrednovanja radnih mjesta ili rada

U slučaju interesa polaznika moguće je održati zasebne radionice na kojima se mogu razmatrati konkretni modeli primjene strukturiranog sustava plaća i nagrađivanja radnika u tvrtkama u kojima rade.

IZGRADNJA I OPREMANJE PROIZVODNIH KAPACITETA MSP

Poštovani,

i ove godine aktualan je natječaj  za rast i razvoj MSP. Novost je, što uz već uobičajenu C prerađivačku industriju, ovaj put je prošireno s područjem J informacije i komunikacije. Kada se uzmu kriteriji isključenja vidljivo je da se radi o području J.62 – računalno programiranje.

Zbog našeg dugogodišnjeg informatičkog iskustva pozivamo sve informatičke tvrtke koje imaju potrebe ulaganja u proširenje proizvodnih kapaciteta, zapošljavanja ljudi, nabavku opreme, a naročito izvoznu orijentaciju … javite se za detaljne informacije, gdje zajedno možemo napraviti procjenu prolaznosti vašeg projekta.

Opširnije...

E-IMPULS, PODUZETNIČKI IMPULS 2016. GODINE NATJEČAJ U NAJAVI

žarulje

E-IMPULS, PODUZETNIČKI IMPULS 2016. godine natječaj u najavi

MINPO je najavilo dugo očekivani nastavak Poduzetničkog impulsa, naročito zanimljivog mikro i malim poduzećima te određenim ugroženim skupinama poduzetnika na tržištu poput početnika, mladih i žena poduzetnica.

Ovaj put natječaj dolazi pod imenom E-impuls (2016.), otvara se u lipnju a predviđen je ukupan iznos potpore poduzetnicima od preko 200 milijuna kuna i to za sljedeće mjere:

Opširnije...

Objavljen natječaj: Konkurentnost turističkog gospodarstva

Ministarstvo turizma objavilo je na svojim web stranicama natječaj KONKURENTNOST TURISTČKOG GOSPODARSTVA – otvoren od 27.4. do zaključno s 31.5.2016.

Predmet natječaja je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Ministarstva turizma za razvoj malog i srednjeg poduzetništva, unapređenje ponude malih obiteljskih hotela, unapređenje obiteljskog smještaja, održivi razvoj, razvoj posebnih oblika turizma, te konkurentnost hrvatskog turizma kroz:

·         Mjera A – povećanje standarda, kvalitete i dorade ponude, diversifikacija poslovanja i održivi razvoj, korištenje novih tehnologija, poboljšanje socijalne uključenosti, sljedećih vrsta ugostiteljskih objekata: Hotela, Kampova i drugih vrsta ugostiteljskih objekata za smještaj, OPG-a za seoski turizam.

·         Mjera B – razvoj posebnih oblika turizma.

·         Mjera C – sigurnost.

·         Mjera D – prepoznatljivost

Za dodjelu bespovratnih sredstava prijaviti se mogu: subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge), seljačka domaćinstva (OPG koje pruža ugostiteljske  i/ili turističke usluge), fizičke osobe – privatni iznajmljivači.

Više detalja o navedenom natječaju možete pronaći na „Program konkurentnost turističkog gospodarstava“

 

Ukoliko se želite prijaviti na ovaj natječaj stojimo Vam na raspolaganju za pomoć bilo koje vrste!

 

 

 

Najava natječaja: Podrška razvoju hotela s dodatnim sadržajima

“Podrška razvoju hotela s dodatnim sadržajima” 

Trenutno je otvorena Javna raspravu o nacrtu poziva Podrška razvoju hotela s dodatnim sadržajima (3d1.1.3) sufinanciranog iz Operativnog programa ‘Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.’, a po završetku javne rasprave očekujemo i natječaj namijenjen hotelima, aparthotelima, turističkim naseljima, hotelima baštine i difuznim hotelima koji posluju kao mala i srednja poduzeća. Poduzetnici će moći ostvariti od milijun do čak deset milijuna kuna potpora za izgradnju i opremanje novih ili rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina, ulaganja u dodatni sadržaj koji doprinosi produljenju turističke sezone i atraktivnosti na destinaciji te za specijalizirane treninge, savjetovanja i nastupe na turističkim sajmovima. 

Cilj programa je produljenje turističke sezone i podizanje konkurentnosti turističke destinacije i malih i srednjih poduzeća kroz povećanje kvalitete i dodatne ponude hotela. 

Opširnije...

Stranica 1 od 7