Top Menu

POTPORE - PODUZETNIČKI IMPULS MIKRO PODUZETNICI

U nastavku objavljujemo najvažnije informacije vezane uz poticajne mjere Poduzetničkog impulsa, te ukoliko prepoznate mogućnosti za Vašu projektnu ideju javite nam se jer smo uvjereni  da Vas možemo kvalitetno podržati u nastojanju da povećate iznos pridobivenih sredstava.

Mikro poduzetnici (do ili jednako  9 zaposlenih, prihod ili ukupna aktiva do ili jednako 2 mil eura):

Mikro gospodarski subjekti (isključivo obrti i trgovačka društva) sukladno zakonskoj definiciji:
§ koji su prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD2007 (NN 58/07 i 72/07)
registrirani za sva područja, osim za područja i odjeljke:

  • Područje A (Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo)
  • Područje G (Trgovina na veliko i malo, popravak motornih vozila i motocikala)
  • Odjeljak 56 (Djelatnost pripreme i usluživanja hrane i pića) – Skupina 56.3 (Djelatnosti pripreme i usluživanja pića)

IZNOSI, INTENZITET POTPORE I NAČIN ISPLATE

  • Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 10.000,00 kuna,
  • Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 300.000,00 kuna

 

OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:

  1. Ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje i/ili pružanje usluga
  2. Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa
  3.  Opremanje poslovnog prostora

DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti):

  1. Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  2. Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
  3. Stručno osposobljavanje i obrazovanje
  4. Marketinške aktivnosti

Prihvatljivi troškovi su:

  1. Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  2. Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
  3. Troškovi vezani uz opremanje interijera poslovnog prostora (nabava inventara)
  4. Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom – potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  5. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  6. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  7. Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice i dnevnica, a prilikom prijevoza zrakoplovom karte ekonomske klase), korištenje vanjskih usluga pri istraživanju tržišta, kreiranju brenda, dizajniranju proizvoda, izradi mrežne stranice i izradi promidžbenog materijala.

 

Kompletni tekst javnog poziva se može preuzeti ovdje.

 


 

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte

na tel: 051 329 230 ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Više o nama i našim uslugama možete saznati na www.consultor-ri.hr

Pomažemo klijentima raditi kvalitetnije kako bi bili uspješniji od konkurencije i zadovoljni poslom

Consultor d.o.o. Pletenci 43, Rijeka - Tel: 051 329 230 - Fax: 051 329 231.

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.