Top Menu

Javni natječaj za dodjelu nepovratnih namjenskih sredstava industrijskoj grani prerade drva i proizvodnje namještaja

Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva objavljuje natječaj za dodjelu nepovratnih namjenskih sredstava kapitalne pomoći za poticanje razvoja i održivosti industrijskih grana prerada drva i proizvodnja namještaja Republike Hrvatske za 2009. godinu.

Predmet natječaja je dodjela financijskih sredstava Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva za 2009. godinu u ukupnom iznosu od 60.000.000,00 kuna, za poticanje razvoja i održivosti industrijskih grana prerada drva i proizvodnja namještaja Republike Hrvatske navedena sredstva su namjenska i nepovratna.

Nepovratna namjenska sredstva kapitalne pomoći industrijskim granama prerada drva i proizvodnja namještaja RH dodjeljuju se za sljedeće mjere:

  1. poboljšanje postojećih i razvoj novih proizvoda, postupaka i usluga
  2. racionalno korištenje drvne sirovine
  3. stvaranje branda drvnog sektora
  4. razvoj tehnologije i tehnoloških procesa i to za kategorije (i vrste potpora):

Na natječaj se mogu prijaviti proizvodna trgovačka društva, obrti i zadruge industrijskih grana i djelatnosti:

  • prerada drva, proizvodnja proizvoda od drva i pluta (NKD 2002- DD 20; NKD 2007- C 16);
  • proizvodnja namještaja i ostala prerađivačka industrija (NKD 2002- DN 36; NKD 2007- C 31);
  • i uslužna trgovačka društva djelatnosti tehničko ispitivanje i analiza (NKD 2002- K 74.30; NKD 2007- M 71.2) – neposredno povezanih s preradom drva i proizvodnjom namještaja.


Rok za podnošenje prijave je 25 radnih dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama stoga treba brzo reagirati.

Detaljne informacija može pronaći na stranicama Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva.

Mi Vam možemo pomoći!

Stvaranje branda drvnog sektora

Svaka tvrtka koja se nalazi u nekom od drvnog sektora, mora najprije postaviti pitanje koliko ulaže u vlastitu robnu marku i vlastiti brand.
Neizostavni dio današnje proizvodnje i promidžbe proizvoda je ulaganje u imidž tvrtke, marketing i dizajn proizvoda,koji se u većini tvrtki odvija nesustavno što dovodi do situacije da većini proizvoda nedostaje prepoznatljivost, odnosno - brand proizvoda.
Dakle, nedostaje:

•    vizualni identitet, odnosno prepoznatljiv znak i logotip. Ako znak i postoji, u svijesti potrošača ne gradi prepoznatljivu sliku tvrtke ili proizvoda.
•    jednostavan opis proizvoda ili slogan koji bi se mogao identificirati s proizvodom

•    sve ostale sastavnice brandiranja (dizajn, funkcija, kvaliteta proizvoda)


Zaštita okoliša

ISO 14000 je međunarodni standard za zaštitu okoliša,predstavlja seriju normi kojima se u tvrtke uvodi sustav upravljanja okolišem. Sustavom upravljanja okolišem osiguravamo da su svi utjecaji na okoliš u tvrtci identificirani, nadzirani i usklađeni sa zakonskom regulativom. Raznim mehanizmima kroz vrijeme negativni utjecaji se ublažuju ili potpuno uklanjaju.

Zašto uvesti sustav upravljanja okolišem prema normi ISO 14001?

* Smanjenje negativnih učinaka na okoliš
* Smanjenje rizika od ekoloških incidenata
* Povećanje sposobnosti brze i učinkovite intervencije
* Poboljšani ugled i stvaranje povjerenja kod zajednice
* Smanjenje troškova kroz očuvanje sirovina i energije
* Kompetitivna prednost
* Pravna sigurnost zbog poštivanja zakona o zaštiti okoliša
* Lakše dobivanje ovlasti i dopuštenja od lokalnih i državnih vlasti



Ministarstvo gospodarstva dodjeljuje određena poticajna sredstva, koja treba iskoristiti jer ulaganje u svim segmentima drvnog sektora ostvaruje se preduvjet za povećanje konkurentnostina tržištu.

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.