Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva objavljuje natječaj za dodjelu nepovratnih namjenskih sredstava kapitalne pomoći za poticanje razvoja i održivosti industrijskih grana prerada drva i proizvodnja namještaja Republike Hrvatske za 2009. godinu.
Predmet natječaja je dodjela financijskih sredstava Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva za 2009. godinu u ukupnom iznosu od 60.000.000,00 kuna, za poticanje razvoja i održivosti industrijskih grana prerada drva i proizvodnja namještaja Republike Hrvatske navedena sredstva su namjenska i nepovratna.
Nepovratna namjenska sredstva kapitalne pomoći industrijskim granama prerada drva i proizvodnja namještaja RH dodjeljuju se za sljedeće mjere:
- poboljšanje postojećih i razvoj novih proizvoda, postupaka i usluga
- racionalno korištenje drvne sirovine
- stvaranje branda drvnog sektora
- razvoj tehnologije i tehnoloških procesa i to za kategorije (i vrste potpora):
- istraživanje i razvoj,
- zaštita okoliša,
- mali i srednji poduzetnici,
Na natječaj se mogu prijaviti proizvodna trgovačka društva, obrti i zadruge industrijskih grana i djelatnosti:
- prerada drva, proizvodnja proizvoda od drva i pluta (NKD 2002- DD 20; NKD 2007- C 16);
- proizvodnja namještaja i ostala prerađivačka industrija (NKD 2002- DN 36; NKD 2007- C 31);
- i uslužna trgovačka društva djelatnosti tehničko ispitivanje i analiza (NKD 2002- K 74.30; NKD 2007- M 71.2) – neposredno povezanih s preradom drva i proizvodnjom namještaja.
Rok za podnošenje prijave je 25 radnih dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama stoga treba brzo reagirati.
Detaljne informacija može pronaći na stranicama Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva.
Mi Vam možemo pomoći!
Stvaranje branda drvnog sektora
Svaka tvrtka koja se nalazi u nekom od drvnog sektora, mora najprije postaviti pitanje koliko ulaže u vlastitu robnu marku i vlastiti brand.
Neizostavni dio današnje proizvodnje i promidžbe proizvoda je ulaganje u imidž tvrtke, marketing i dizajn proizvoda,koji se u većini tvrtki odvija nesustavno što dovodi do situacije da većini proizvoda nedostaje prepoznatljivost, odnosno - brand proizvoda.
Dakle, nedostaje:
• vizualni identitet, odnosno prepoznatljiv znak i logotip. Ako znak i postoji, u svijesti potrošača ne gradi prepoznatljivu sliku tvrtke ili proizvoda.
• jednostavan opis proizvoda ili slogan koji bi se mogao identificirati s proizvodom
• sve ostale sastavnice brandiranja (dizajn, funkcija, kvaliteta proizvoda)
Zaštita okoliša
ISO 14000 je međunarodni standard za zaštitu okoliša,predstavlja seriju normi kojima se u tvrtke uvodi sustav upravljanja okolišem. Sustavom upravljanja okolišem osiguravamo da su svi utjecaji na okoliš u tvrtci identificirani, nadzirani i usklađeni sa zakonskom regulativom. Raznim mehanizmima kroz vrijeme negativni utjecaji se ublažuju ili potpuno uklanjaju.
Zašto uvesti sustav upravljanja okolišem prema normi ISO 14001?
* Smanjenje negativnih učinaka na okoliš
* Smanjenje rizika od ekoloških incidenata
* Povećanje sposobnosti brze i učinkovite intervencije
* Poboljšani ugled i stvaranje povjerenja kod zajednice
* Smanjenje troškova kroz očuvanje sirovina i energije
* Kompetitivna prednost
* Pravna sigurnost zbog poštivanja zakona o zaštiti okoliša
* Lakše dobivanje ovlasti i dopuštenja od lokalnih i državnih vlasti
Ministarstvo gospodarstva dodjeljuje određena poticajna sredstva, koja treba iskoristiti jer ulaganje u svim segmentima drvnog sektora ostvaruje se preduvjet za povećanje konkurentnostina tržištu.